Kvistfritt...

...kvastskaft...
 
 
Har varit ledig i 2 dagar nu, med idag inräknat... Någon sorts uppladdning för de som komma skall...
Prutt-weekend.
Kväll-dubbel-dag-dag.
Vem vill jobba så?
 
Har lallat idag.
Skönt när det är tyst omkringen.
Ibland känner man lixom för att inte prata med nån.
Bara vara.
Va iofs till ICA men där behöver man inte prata så mycket...
Bara betala och se glad ut.
 
Har lagat matlådor.
Fläskfilé och pasta.
Får se hur jävla gott ja tycker att de är efter alla de här dagarna.
Sammsamma.
 
Ja har diskat oxå. En gång. Nu orkar ja inge mer. De få ligga...
 
Tänkte baka en banankaka men saknade ströbröd.
Köpte ströbröd men då va orken som bortblåst.
 
Halva jag har ont idag.
Sov middag idag. Skönt som fan va de.
Fryser från och till...
 
Funderar på vad ja ska göra ikväll.
Ha en idé så vi får se...
 
Åt rester idag. De va faktiskt inte så gott.
 
Jag ska få gå i terapi en dag.
Får se om mitt beteénde ändrar sig.
Jag kan inte börja gråta hela tiden.
Lr snarare, jag vill inte.
 
 
Shoppade igår.
Nya underkläder och ett par jeans.
Välbehövligt.
Dax att fixa till tros-lådan. Eg för längesedan...
Som LS brukar säga: "Man ska alltid ha snygga trosor på sig utifall man skulle råka ut för en trafikolycka och hamna på sjukhus"
...annars får man skämmas...
Idag skulle jag inte vilja råka ut för nån olycka... :P
 
 
Vi har skaffat oss en kul-burk jag och J.
Vi satte upp några mål att spara till...
Just nu ligger där kanske 50kr...
Målet är liiite mer än så ;)
 
 
Heeeeeey drama queen.
 
Ploffs!
 
 
Fjonka - De va gott med mintkrokant!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0