Vad har jag...

...lust med idag då...?
 
Rugg-höst-väder...
Sitter i myskläder med sockorna jag fick av M och A i julklapp... Supersköna!
 
Får lust att ela med värmeljus men har jag några?
Nej...
Slutt!
 
 
Precis ätit frukost... Lite senare än vanligt...
Var till Gävle med jobbarkompisarna igårkväll och åt...
Va hemma igen 22.30...
 
Har kunnat sova i sängen inatt, woho!
 
 
Har precis mejlat och frågat hur det var med gymperioden eg...
Det sades att jag hade hela september på mig att gymma men när jag var där den 30e så funka inte kortet i dörren...
Den 30e är väl fram till kl 00.00 på natten sist jag kolla?
 
Lite gnäll nu känner ja... ;)
 
Annars sååå... Ja...
Vet inte riktigt va ja ska hitta på idag...
Baka negerbollar kanske?
Blev sugen på de när folk lägger upp kort på facen...
 
Skulle behöva städa oxå... och tvätta... men tvätten får vänta tills på fredag... Känns som en bra dag att tvätta då!
 
Yess...
 
Fjonkan - Fjööös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0