Jag tänkte så mycket...

...men de stannade där...
 
Paltkoma deluxe!
Idag blev de broccoli, fiskpinnar och majjo!
Gött faktiskt!
 
Gääääsp!
 
Skulle behöva ha mjölk och pengar från ica...
Åg så skulle jag... Åh så... Och...
Blöööh...
 
Och ja skulle behöva sola. ja.
 
Imån ska jag träffa min LS!
På tiden faktiskt!
Vi ska flänga runt lite :P
 
Hon har kryssat... Den jeweln... De vill jag med!
Men de blir i april maj nångång...
Weeee!
 
J´s mamma messa... Hon har bokat stuga i ullared...
Mmm.... Jag VILL!
I mars... Ah, vi får se... Ett tag kvar dit!
 
Ooo... ond mage...
hehe...
 
På fredag blire 40års kalas för min fina vän A!
Tänk att jag har så mogna kompisar! :P
De ska bli skojs!
 
 
Jag och J pratade julklappar...
Vi ska inte köpa något till varandra utan ge varandra julklappen utomlands istället...
Kommer bli sååå mys :)
Åg va jag längtar!
 
Till nästa lön ska jag beställa bikini! Lr om jag klickar hem en idag...
Jaaa...kanske deee... :P
Så¨är de gjort!
Har ff inte fått mitt från hm!
Irriterande!
Skulle ha kommit i början av denna månaden...
Hmmm...
Iofs bara en kofta och örhängen men ändåååååå...
De vill jag juh ha nu!
 
 
Jobbade till 12 idag sen satt jag med lite datapul och sen avd.möte...
Intet nytt på fronten.
Trött i huvudet.
 
Jajjemen...
 
Näe om jag skulle unna mig lite värme...
Mmmm...
 
Aja...
 
Fjonkan - Misstänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0