Hoppigt...

...schema...
 
Korta turer... jobba varannan dag... Ah... De har varit en rätt bra vecka hitills :)
 
 
Idag har jag inte gjort så mkt...
Jobbat.
Ibland vill man bara kräkas lite på jobbet och ja...
Idag va en sån dag...
 
Somnade på soffan när jag kom hem...
Ah, åt kålpudding innan jag dönade av...
Med datorn i knä, halvsittandes...
Nacken kändes helt okej efteråt... Nööö...
 
Frös som fan och badade...
De va schnajs!
 
Nu sitter jag och väntar på att MN ska sluta jobbet så vi kan glo film...
 
Imån planerar jag att åka till IKEA...
Man kan inte leva utan värmeljus och servetter!
Blir nog säkert nåt mer som får följa med hem oxå om jag känner mig själv rätt!
Synd att inte J kunde följa... Han äääälskar IKEA :P
 
Skulle vilja ut och springa...
Synd att jag inte kan springa...
Dör efter 50 meter...
 
Skulle få en vecka i kompensation på gymmet för ikke fungerande kort iaf...
Bra för då hinner jag hämta mina grejer!
Om de inte är fel på kortet dvs.
 
Ikväll har jag ritat apor.
Jättesöta.
Haha... Uttråkad?!
 
Har fått beställning på tavlor oxå!
Skojs!
Kan behöva göra nåt pyssel nu...
Fippla lite.
 
Jag är inte dum i huvudet men du tycks tro det.
Vem är då dummast?
Idiot.
 
Dont you worry, dont you worry child, heaven´s got a plan for you!
 
Köpte russin för nån dag sen...
De är gott.
LS köpte vindruvor men de blev man bara kissis av...
Men de släckte törsten iaf!
 
Jahapp!
 
De va deeeee....
 
 
Fjonkan - Du har säkert inte ens 14 i IQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0