En lugn...

...helg har de varit på jobbet...
Längesedan...
Skönt att känna att man hinner med allt de mysiga man vill att de ska va...
 
Igår gjorde vi ris a la malta och sedan rullade jag STORA chokladbollar!
MVG!
 
 
Efter jobbet igår hoppade jag i skorna...
Tänkte ta en repa runt byn...
Gick förbi gymmet för att kolla om kortet funka och NU äntligen gjorde de det!
Träffa Sofia btw...
Tänkte bara gå in och hämta mina grejer men när jag ändå var där så passade jag på!
Körde lite axlar/rygg.
Och sen sprang jag på bandet...
Känner mig sjukt nöjd över att ha springit så långt som jag gjorde!
Långt för mig.
I otränad form.
 
En dusch när jag kom hem och bumms i säng!
 
Benen känns sådär underbart sköna idag!
Jag är så störd, jag älskar träningsvärk!
 
Vaknade strax efter 7 imorse...
 
 
Har suttit och planerat mat...
Idag blir de iaf kycklinggryta...
Sen är jag sugen på att göra tonfiskröra...
Hur länge håller sig en sån då tro?
Ah.
Grymt hungrig fast jag nyss frullat :P
 
 
Fick iväg tavlorna igår!
Snodde bilderna S la ut på facen...
Såhär blidde dom när dom va klar!
Tänk om jag någongång skulle bli känd... och dö...
Jävlar va nöjd folk skulle va då om dom hade en av mina tavlor!
Har några ute i omlopp ;)
 
Jag tar emot beställningar men skickar inte! ;)
 
 
Härligt när solen skiner!
Igår satt jag på balkongen och åt frukt...
Apelsin i hela ansiktet och plommonen jag köpte smakade inget...
-Men det var mysigt!
Hade hoppats att de skulle va sådär goda som pall-plommonen när man va liten men ikke...
Lr de som fanns hemma hos Karlssons! Mmmm!
 
I fredags blev jag sugen på att gå ut och dansa!
Så längesedan nu...
Lr ja behöver inte dansa, ja vill bara ut och lyssna på musik och titta på folk...
Jag och MN ska till Gävle nån helg... Gå ut nyktra...
Nackdelen är att man fryser så förbannat :P
 
Näe...
Idag blir det nog en städdag... Behövs!
Hatar att städa och hatar när det är rörigt!
Ah...  Jag har ingen disk än iaf... :P
 
SOLA vill jag oxå göra!
De skulle va skönt!
Yes!
 
 
Fjonkan - Nu jävlar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0