Uppstigning...

...kl 05.00 imorse...
Jobbat.
 
Direkt efter jobbet så for vi till lilla M som fyller 8 år idag! <3
Massa fika...
M blev massa glad för sina presenter iaf!
Innebandyklubban blev en hit!
 
Efter kalasandet åkte vi till kyrkogården...
Så otroligt vacker när havet av ljus syns i backen från vägen...
Tände för Morfar och sedan i minneslunden för de som jag inte vet vart de "bor"...
 
Åkte vidare till Mamma, farmor och farfar...
Lyser där med nu...
<3 <3 <3
 
 
 
Nu är jag nyäten...
Tacos.
Lättlagat och de mest lördagiga jag hade hemma...
Snabbt och gott...
Till de, en BB...
Jag lär oxå få känna att det är helg fastän de är jobbhelg...
 
J kikar fotboll ikväll...
 
Nu blir de slappa i soffan resten av kvällen...
Så mkt bättre...
 
Btw, det pratas om mig... Visst är det skoj?!
Fick höra nåt idag som va riktigt festligt!
Ren och skär avundsjuka.
 
De jag gör är nåt bra och de kan ingen ta ifrån mig.
Jag står iaf för de.
När nåt är fel säger jag till och då får andra skämmas.
Jag är som jag är och de sticker tydligen i ögonen.
 
 
Fjonkan - Du är så mkt sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0