Så kallt att...

...håret på armarna står rakt ut!
 
Ah... Borde klä på mig mera...
 
Idag regnar det ute...
Sjukt... 24e november och regn...
Snön skulle visst komma till helgen...
Precis som J!
 
Jobbar den här helgen...
Har massor att göra men tar mig inte direkt för...
Varför ska de vara så svårt?
För att jag lovat mig själv att inte stressa mera? För att inte börja koka...
När man blickar tillbaka så var våren jävligt körig med allt...
Åh näe, jag fixade det tydligen inte...
Svårt att komma tillbaka till de rätta...
 
Andra gången i mitt liv som jag kraschar.
Första gången krascha jag magen.
Nu huvudet.
De räcker.
 
 
Så himla mycket man ska hinna...
Tycker ändå att jag gör en del skoj saker nu...
Förut hade jag inte en minut över till nåt annat...
Och då menar jag de! Jag var en skittråkig kompis...
Usch vilket helvete.
 
 
Snart är helgen över...
I veckan väntar massa planerat...
Julklappsshopping, middag, julfix, julmarknad, tomtesmyg, J...
Advent.
Snart jul... En månad precis idag!
Shit alltså... Ska bli mys att få plocka fram grejerna...
Oj oj...
 
 
Klockan tickar på... De är det som kallas Tiden...
 
 
Fjonkan - När får kontoret semester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0