När man väntar på något gott...

...så väntar man jämt för länge...
 
Så även idag.
 
J´s buss är försenad pga snön som vräkt ner idag.
Med vräkt så menar jag VRÄKT...
Sen buss, sen J, sent fredagsmys... Perfect...
 
Grannen skottade av bilen för ett tag sedan och de va säkert 2-3dm på taket då...
Kommer jag ens hitta min bil på parkeringen?!
 
Nu på kvällen har de skottat vägarna här i byn...
Tyckte antagligen att de inte var någon idé så länge de snöade...
Men de snöar fortfarande...
 
 
Klev upp halv 8 imorse och började med julpyntet!
Plockade in det igårkväll ifrån förrådet...
Nu är tomtarna och ljusstakarna uppe!
 
Har lite nytillkommet iår och jag är sååå nöjd då det blev sååå mysigt!
Längtar efter att få mysa i allt detta mys med min groda! <3
 
Imånbitti börjar julkalendern!
Mysfrukost med tända ljus <3
Nedräkningen börjar!
Snart är det jul!
 
Imån är novembermånad över och i år har de gått förvånansvärt fort...
Skönt att ha haft något annat att tänka på!
Skönt att känna iver och längtan!
Overkligt!
 
Ska handla mat innan J kommer...
Jag och alla andra dårar...
 
Usch... huvudvärk och hunger...
Bra kombo...
Fryser om fötterna oxå...
Sheit.
 
Imån blir det tomtesmyg här i vår byy...
Himla mys ska de bli!
Inte bara barnen som ser fram emot det...
BS´s och M´s familjer kommer hit efteråt och dricker glögg och äter pepparkakor!
<3
 
Aja...
 
Nu ska jag vänta och längta vidare!
 
Fjonkan - Mööp mööp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0