Garderobsrensning...

...har utförts såhär på morgonkvisten!
 
Sån jäkla oreda...
Och så mkt kläder jag inte längre kan ha...
Men kan jag kasta?
Näe.
Sälja då?
Näe.
Separationsångest.
Haha!
 
Fattar inte varför jag köper VITA leggings?!
För de första är de bland de fulaste jag vet på tjockisar...
Jag räknar mig själv dit.
Och för de andra så är jag en lortgris och förstör dom efter typ EN gång.
Hittade ca 5 par leggings... De är 500:-
Ett par med senap på.
Ett par med något rosa-rött.
Och ett par med rätt mkt lakritsshot på :P
De andra var håliga.
Jag har tydligen haft roligt!
Åh vitt är SNYGGT!
 
Gick igenom och kollade vad som fanns.
Fan va kjolar jag köpt på mig i sommar. 4st. Kommer jag använda alla?
Shorts köpte jag med. 3st.
Hur kan de komma sig att stl kan skilja sig beroende på färgen på shortsen? De har juh samma märke. Köpt samma dag. I samma butik.
Säkert nåt töntigt tjaffs med tyget.
Synd att de skulle va just de mörkblåa som satt sämre...
Men jag är riktigt nöjd med de VITA ;D
 
Hittade mer vitt oanvänt.
För jag känner mig själv.
 
Jag har ff kläder med prislappar kvar.
Några kläder ligger ff i påsar...
 
Hur som så har jag jävligt mkt kläder.
Jag önskar att jag kunde lägga lika mkt pengar på kläder nu som jag kunde när jag bodde hemma...
Satan alltså...
 
Men sommarens rea på Gina i Sthlm var nog den bästa EVER!
Helt SJÄLV i butiken och huuur mkt som helst att välja på!
Hallelujah Moment!
Hehehe...
 
Skor däremot är nåt jag har dåligt av...
Skitnöjd med stövlarna jag köpte!
Lite dyra för att va ett köp av mig men som sagt, NÖJD!
Hoppas de håller denna vinter och nästa...
Borde gå in skorna jag köpte på rea i somras med...
Så himla söta!
Fast det är eg inte mitt sko-år i år...
Hittar knappt några jag vill ha...
Konstiga modeller med konstiga klackar...
Varfan tog kilklackarna vägen lixom?!
Ute. Vadå ute? Jag gillar dom juh! ;D
 
 
Kallt inne och grått ute idag.
Har frullat och nu äre väl dax för en dusch så jag tinar upp...
Ska tillbringa kvällen på jobbet och de kommer bli supernajs!
 
Gasch... Plockade äpplen i fredags och har träningsvärk i benen ff... HAHA!
 
8v.
 
Nåja.
 
 
Fjonkan - Come closer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0