Vilken jädra...

...dag de va igår...
Jisses...
Häcken full...


Vimmso slömde såklart schemat hemma på v-rumsbordet oxå... Typiskt...
Det är mycket nu...


Åkte hem till papps och fixade bilen...
Jag dammsög den inuti och gjorde rent hjulhusen och däcksidorna...
Pappa avfettade och tvättade...
Bästaste pappa <3

Det gnölades lite först... Men eftersom ja inte ville pajja naglarna inför bröllopet så ställde han upp!

Jag: "Har man skaffat barn får man ta hand om dom!"
P: "Det stod inte i kontraktet att man skulle ta hand om sina barns bilar oxå!"
Jag: "Det gjorde de visst men du läste aldrig de finstilta!"

Våra diskussioner är så roliga!;D

Min ständiga fråga när vi håller på och fixar ihop Papps och jag är:

"Är de okej om jag sjunger lite?!"
Jag får alltid svaret "NEEEJ!!"
Igår sa han även att han fått nog sedan jag och LS sjöng "Poison" en halv natt...

"Vet du inte att man ska stödja sina barn i det dom gör??"
"Det var juh det jag gjorde när jag skrek HÅLL KÄFTEN!"

Hahahaha!! :D

...En timme efter tvätten hade den två fågelskitar på sig...
Jag älskarrrr att ha en svart bil...Mmmm...

Ledig idag och jag har varit vaken sedan strax efter 06...
Toppen lär jag säga! :P

Har frullat, plockat tvätten jag hängde igår innan jag la mig och bakat... Så de är klart till bröllopet! YES!
Har lite fix med en present kvar bara...


Jag lär erkänna mig orutinerad oxå.
I förrgår trodde jag att jag hade börjat få hälsprickor...
Gjorde ont när jag gick...
Kollade när jag kom hem från jobbet och då har jag BRÄNNT hälarna när jag solat!
Såå... Hoppat solning några dagar nu...
Vill juh inte gå i foppisar på bröllopet direkt...
Orutinerat som fan iaf...
Skit.
Får se hur jag gör ikväll om jag vågar...


Ska iväg på möte ikväll på Folkan...
Blööh...

Bör ta tag i mitt hem oxå...
Lite disk, mycket städ...
Skriva packlista...
Varför älskar jag packlistor?!
Haha! Sjuk läggning...


Poppar musik åt grannarna idag...
Det är måndag och JAG får välja idag!

Vädret ääär...Molningt... värmen börjar komma!
Till helgen skulle de bli 25* varmt!!!
Fjonkan-väder med andra ord!

Nu ska jag lyfta på det breda!


Fjonkan - Pussss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0