Nu kanman bocka av...

..."delmålet"

...Möhippan...
Har varit huuur stressad som helst... Även om jag tycker att jag inte gjort speciellt mkt så låg de ändå på mig...
Så skönt att vi var ett gäng som rodde de i land...
Hade aldrig fixat de själv!

Hippan var iaf huuur skoj som helst!
Jag och bruden var de som släppte lös ordentligt...
De andra spar sig till bröllopet sa dom...
Så vi får se! ;)

Skönt att släppa de nu...

Fast nu börjar ja bli nervös över bröllopet istället!
Ja kan snubbla och göra bort mig på annat vis... Ah... 100 grejer finns de som kan gå FEL...

Mindre än 2 veckor kvar nu...
Allt börjar bli klart...
Iaf det som har legat på mig...
Så skönt när M sa så igår..
"Jaa, men nu är de juh klart..."

Så vad kör igång då då?
Jo, skolan!

..Alltid ska de va nåt..
Skönt iaf att det inte är samma tempo denna gången...
Jag kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg ett skvatt av det jag skulle lära mig på de där 2 kurserna...
De är inte någon höjdare att trycka in info i en stressad hjärna...
Det fastnar inte!
Hoppas det kommer en utvärdering av hur vi tyckte... Då ska jag minsann berätta...

Känns juh skit att när man väl ska få lära sig något så gör man de inte..
Men de finns på papper att jag gått kurserna...
Sjukt.


Jaha... Sovis idag var det tänkt men jag vaknade 05.40.
Klev upp och började steka karré... Hahaha!
Kokat potatis nu oxå så ikväll blir det mummsig pytt!
I LOVE!
Luktar sååå underbart gott!


Yess... Borde kolla till dom där rackarna nu...
Kokat rätt länge...


Idag ska jag kanske sola.
Skönt.
Börjar kanske bli förkyld så de kanske inte är någon bra idé men ja hinner nog bli frisk till Dagen D iaf...
Brun vill ja vaa!

Vill träffa LS oxå... typ ååår sedan nu...

Skulle behöva åka till Valbo och kika slips åt min groda oxå...
Massa jag skulle behöva köpa nu... Gaaah!
Tråk att vi inte kom iväg till Blge igår...
Aja...

Sååå..
Nu ska jag göra sås!



Fjonkan - Hatar stresssssssssssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0