Jag gjorde så god...

...mat igår när jag kom hem från jobbet...
 
Stekte potatis så den blev sådär PERFEKT!
Muuumms!
Sen gjorde jag tonfiskgegga...
Åååh...
 
De blev mkt gegg över så då gjorde jag en mini-smörgåstårta på de!
Garnera med ägg och ost idag... Typ det jag hade hemma...
Spännande... Ser fram emot rasten redan ;P
 
 
Jodå, det har snöat mera i natt...
Kikade ut och höll på att få nå fel...Trodde det kommit hur mkt som helst men när jag tittade närmare så var det en släpvagn med vitt högt kapell på jag såg^^
Jisses...
 
Har skickat iväg min spotifylista till J så han får lägga in den på sin tfn...
Nåt att lyssna på på resan :)
 
22.
Kan inte fatta de...
 
Tänkte prova bikinin idag... igen...
Lät det vara...
Går och gluttar i garderoben... Ja, för jag har inte packat ännu :P
Faktiskt. Bara prov-packat...
Mmm...
Ovanligt för att vara jag... :P
 
Mjaaa...
 
Dax att åka mot jobbet snart...
Kväll idag, fm imån...
Jepp...
 
 
Fjonkan - Ska nog chipsa ikväll efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0