Min 27e...

...födelsedag har firats!
Den 29/4 var kalaset!

Ja, LS fyller juh samtidigt och i år var det mer hennes födelsedag än min då hon fyllde 25!
<3


Stressade heeela veckan...
Hann inte baka något själv förutom chokladdoppade tjossanhejsan med strössel på.
Barnen Älskade dom!

Slängde ihop tårtorna kvällen innan...
Skittrötta var vi...

Och när vaknade jag dagen efter då tro?
Jo, 7!!
Är de såhär när man blir gammal?! :O
Hehe...


Fick massa fina presenter!
Tack snälla alla ni!
Gull-Ni!


På lördagen åkte vi till stugan...
Kallt som fasen vare... Blåste och hade sig...
Åt upp smörgåstårtan som blivit kvar...
Så de blev lite fest ändå :)

Senare på kvällen kikade vi bara film...
Åt popcorn... J drack vin och jag cola...
Jag somnade i J´s knä och varje gång de smällde smällare/raketer utanför hoppade jag till!

På söndagen åkte vi till papps och M...
Vi lagade mat och jag tvättade några maskiner...
Hur ska jag annars hinna?!
Har fullt upp den här veckan!

Såg en flintskallig talgoxå!
Stackar´n!
Skitäcklig såg den ut...


Jobbar kvällar...
Ska iväg på shopping imån med tjejerna! :D
Kanske träffa S före jobbet på onsdag...
Träffa M och B efter jobbet på torsdag...
På fredag åker vi på kryssning!
Puh! Ja ni hör va fullspäckat och jobbigt jag har de ;)

But a man gotta do what a man´s gotta do! :P


J åkte hem igår med sena tåget...
Har blivit bortskämd nu när vi träffats så mkt i april...
Känns bajs att de dröjer en månad innan vi ses igen...
Men men.


Näe nu ska jag äta frukost och fixa mig...
Jobb jobb jobb...


Tjoflöjt!


Fjonkan - I have a dream...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder ! :)

2011-05-07 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0