Jag har aldrig...

...drömt om något som påverkat mig så mkt...


...Natten till igår drömde jag massa knas - som vanling med andra ord...

Jag var i en biltvätt där man kastade gula mjuka bollar så att bilen skulle bli ren...
De va som en tävling och man kom in i bås typ...
Påminde lite om bowling -fast ändå inte då...
De kostade och jag vet inte hur många ggr jag "spelade"

Jag pratade med en Godeman från jobbet...

Jag var på församlingshemmet här i byn...
Styrde över nåt i köket...
Ah...

Efter de:

Jag såg min Mamma sitta vid köksbordet med händerna för ansiktet och gråta...

De är de som gör så ont.
Jag grinade mig till sömns igår när jag tänkte på de...

Jag brukar aldrig drömma om Mamma...
Har gjort de kanske 1 gång tidigare...
Men de va lite luddigare då...

Varför grät hon?

De får mig att må så dåligt då jag önskar av hela mitt hjärta att hon har det bra i himlen...
De önskar man Alla som finns där fast mest Mamma såklart...

Ja gråter nu oxå när jag skriver om de för de är så jobbigt...


"En dröm om gråt och tårar brukar oftast vara av befriande typ, så att man bara ler när man sen vaknar"

"Om man drömmer att man själv gråter är det lyckosamt.
deTkan innebära pengar, glädje och oväntad lycka"

"Vätskor i drömmar brukar betyda ha något med vårt känsloliv att göra"



Hittade en sida på nätet där man kan få sina drömmar tydda...
Nu hoppas jag på svar...




Regnig dag idag...
Ska till Sofia en sväng på em...
Nu ska jag försöka peta i mig nåt att äta...
Gott när man gråtit...



Fjonkan - Saknar sin Mamma nå så oerhört <3


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

<3 <3 <3

2011-05-16 @ 10:32:33
Postat av: Marie

Ta hand om dig vännen...

2011-05-17 @ 14:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0