Bra och dåliga...

...nyheter kom ikväll...

Dom dåliga är att en vän ska göra nåt jobbigt imån , nåt som denne eg inte alls vill är tvingad till...
Håller iaf alla tummar och tår jag har för att allt kommer gå bra <3



...känns juh lite surt att ta upp de braiga nyheterna nu när man nämnt de dåliga...




Det har iaf med semestern att göra och ikväll blev det klart!
Vi ska tillbringa några dagar i en stuga i Sthlms skärgård i sommar!
Jag är öööverlycklig!! :D

...då kan jag bocka av det på min lista :P

Jaa, jag och J har gjort listor...
Att göra i sommar...
Inget som eg behöver kosta lr så utan mer ja va vi vill göra...
Bara för skojs skull sådär...

I tfn häromdagen så pratade vi om listan... Då ja sa de där om skärgården...
Sen sa J: "Ja du har säkert skrivit med på listan att du vill bada naken"
...helt sjukt att det faktiskt stod med :P

Annars... Tycker de är fint att min karl gör som jag säger.. :P Näeda.. Han letar slips till bröllopet och jag hittade en på nätet han beställde.. En som skulle matcha hans Man.U strumpor...
En RÖD slips blidde de...
Kan bli snyggt ;)


Alltså... Jag måste mura för ventilen in till mina grannar...
Får göra det imån fm...
De här är fan inge kul...
Som att höra folk bråka dagarna i ändå fast....värre...
Suck.
Annars så är hämden ljuv... hehehehehehe...


Imorse va jag superduktig!
Hoppade upp tidigt, drack lite vatten och sen snörade jag på mig skorna och gick runt Berglunds!
Så tidigt på fm och jag hade 25* i skuggan!
Helt otroligt!
Jag svettades som en gris...
De va skitjobbigt... Så jävla knas att de märks att man varit mer tränad...
Tror jag gick samma slinga på lika lång tid som förut... lr 10 min mer... Ja klockade men glömde efter ett tag va klockan stått på :P
Hejsan Demens!

Kändes förjävla bra efteråt iaf!


Stekte korv och ägg och satte mig på balkongen, åt och solade!
Så undebart!
Har fått lite färg på mig och de känns bättre än känslan efter promenaden!
Jag avskyr min bleka hy.
Blek OCH fet lixom...
Förut va jag iaf snyggt brun och fet.. ^^



Irriterar mig på folk ibland...
Skiter i att folk såg att jag blev irriterad oxå...
Grrrr...
Va är de för fel på folk lixom?
Och de enda som kommer ur käften är negativa ord.
Hela tiden.
Man blir jävligt trött att höra på de...
"Tänk om den gjort sådär då hade det kunnat gå sådär!"
Hallå... orka bry sig... Ta tag i problemen när dom kommer istället för att se 7år framåt...


Aja...


Fjonkan - Hyvvä yötä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0