Uppesittarnatt...

...lr nåt...

Har sovit skitkasst...

Oron för att jag håller på att dra på mig en lunginflammation finns i mitt huvud heeela tiden...

De jag har nu påminner om det fast i en mild grad...

Hade feber och frossa igår...
Och hosta.
Har lixom ont över skuldrorna och bröstet...
Hade hög puls.
Kände att mitt bl.tryck inte va som de skulle.
Blir lixom knas med andningen...
Gick in från bilen med en kasse mat och var dyngsur i svett när jag kom in...
Härligt.

Gratulerar.

Ska kurera mig med hostmedicin och alvedon så får vi se vart de bär...

Envis som en gammal get är jag oxå så jag ska testa jobba...
Orkar jag inte går jag hem...


Fjonkan - Otursdrabbad... Vad kommer härnäst?


Kommentarer
Postat av: Bs

Efter regn så kommer solsken.. Lider med dig,det vet du.. Till skillnad från en viss annan syster.. Host,host ;)

Ring "Sjuktransport AB" så ordnas det skjuts till och från diverse instanser!

Puss påre!

2011-03-19 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0