Sol på kinden...

...jisses va underbart!


Hämtade en stol i förrådet och ställde på balkongen...
Tog på mig jackan och värmde på lunch...
Satt där ute ett bra tag och njööööt!

Till efterrätt så blev det lite glass...
Det smakade gott...
Jag blev röd på kinderna... av solen, inte av glassen...
Haha...

Jag fick energi att städa ordning i skafferiet x4
Jag har 4 små...
Kastade och rensade ur...
Nu har jag en överblick av vad som finns hemma oxå :P


Längtar efter J.
2½ vecka kvar...



Skulle vilja köpa mig en vårjacka...
Kanske ska ta mig råd...
Skulle behöva en helt ny garderob men de får vänta...
Ska speja runt lite efter en jacka på nätet...
Lr så åker jag till Valbo nån dag...
Vi får sii...

Ja, de är nödvändigt!

Nåt annat som är nödvändigt är sommarsemester...
Sista dagen imån att lämna in ansökan så de MÅSTE jag komma ihåg!
Sommarsemester... Känns långt borta...
Hoppas på bra väder annars höppar ja i älva...


Fjonkan - Fick energi som jag gjorde slut på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0