Snygga slynor...

...i vackra klänningar...

-De är vad jag har kollat på typ heeela dagen...
Jag ljuger inte om mina ögon granskat 1000 klänningar...

...Blandat med allt annat som har med bröllop att göra.
Hår, blommor, dekoration, favors...
Blah! :D

Jag har såå många idéer så de finns inte!
Känske är jag rätt person att fråga lr så är jag feeeel!
Jag blir så trissad...
1000 tankar...

Om nån vecka ska det shoppas dekorationsgrejer! De ser jag fram emot! Ska bli så himla skoj!
Näe, de känns JÄVLIGT skoj att jag får vara med och tycka!
Vilken ära!



Nu gäller det bara att komma i klänningen...
Har ett tag på mig men ändå.
Så fort min hjärna tänker tanken "TRÄNA" så går jag och blir sjuk...
De är så jävla typiskt...




Den där klänningen hade juh varit rena DRÖMMEN!!
Sååå fin!
(Slyna)

..lr något liknande.. Jag tänker leta vidare..
Helt sjukt va många SVARTA klänningar det finns...
Typiskt när man inte är ute efter nån!



Den här är okej.
Helst vill jag ha en i satin.
De känns finare och festligare.
Dyrare på nå sätt :P

Känns som om jag har nå fel på ögonen, så mkt har jag glott idag! :D


Har haft en kurera-mig-dag.
Behövdes.
Har inte gjort annat än, de här.

Lagade lite mat oxå... Vilade en stund...
Mår bättre faktiskt...
Hostar fortfarande men har inte ont i halsen som jag hade igår...



Fjonkan - Glor vidare tills ögonen blöder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0