Övernattning...

...i takvåningen i Gävle inatt!

Ah, för att kunna gå upp tiiidigt imån och äta HOTELLFRUKOST för att sedan åka vidare till Lager 157!

Är jag inte en lycklig jävel? :P


Ringde och pratade med försäkringsbolag x2 igår... Jädrans tjaffs...
Men jag spar iaf över 900:- den här månaden på att dom (läs delvis jag) gjort fel...
Man får inte byta försäkring mitt i utan man lär vänta tills den gått ut...
Så i april får jag byta...
Jaja...
(så dom pengarna kan jag shoppa för?!)

Tjejen på Folksam va så himla trevlig att jag hade lust att ha kvar dom ändå fastän dom är så himla dyyr...
Gubben på de nya kan gå i pension och låta nån trevligare ta hans jobb... ^^

På allvar.
Datorn orkar inte med de nya programmet... suck.

Uj, intensiv vecka med mkt planerande...
Har börjat packa väskan ikväll redan de som ska med till Sthlm...
Är så jävla skittrött oxå så jag helst av allt skulle vilja lägga mig och sova för natten... Ja, trött va jag redan kl 16 idag...

Va hem till M efter jobbet med taggtrådshjärtan som jag köpt... Va måttligt social...
Och sen tvätt och katter på det... Näe fifan.
Skönt ja slipper åka dit imån...
Är sablans trött på´t...

Men äre mina fötter som luktar kattpiss lr?! Gosch...
Hahahaha...

Man får stå ut med mkt om man tillbringar tid med mig :P

Usch... Gäsp...


I helgen har J planerat nå bus... Jag får inte veta va de ääär...
Jag har en gissning. Vi får se om jag har rätt. :D
Älskar överraskningar!


Jag har värsta jacket i ögonbrynet sen en inflammerad hårsäck...
DÄR av alla ställen..
Jag kommer med så mkt viktig info :P




Fjonkan - Är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0