Jag har länge...

...letat efter typ nå lätt bröd man kan baka...

Ja alltså nått snabbt, utan jäst...
Typ som scones fast ändå inte...

Hittade idag ett recept i en utan "tanttidningarna" jag läste på rasten!

Så himla glad :D
Ska handla hem lite till de sen ska jag baka!
Kruskakli.. vem har det hemma?
-Jag imån! :P


Hittade recept på Frusen marängtårta och chokladpannacotta oxå...
Som såååklaaart ska testas! :D
Marängtårtan kan bli god i sommar... Lr när som helst :P
Smaskens!


Har jobbat ikväll...
Gillar inte att ha medicinen när jag slutar kl 20.
Får alltid jobba typ över för att det ska signeras och skrivas...
Stressa...
Mitt i blir kanske nån dålig så man lär ta hand om de...
Känns som om man inte räcker till ibland...

Jag skriver upp varenda liten minut jag gör övertid.
Man kan tycka att det inte är nåt att skriva upp men i längden blir det sammanlagt TIMMAR man jobbat utan betalning isf... Näe... Så tänker jag inte ha de...
Jag tänker inte bjuda på nåt...
De borde ingen annan göra heller...


Imån ska jag gå upp i tid...
Har lite att plocka med åh så...
Disken är fortfarande kvar...
Jag ska handla...
Ja..
Det tuffar lixom på...

Känns ibland jävligt tråkigt att bo ensam... Att få göra allt SJÄLV jämt...
Samtidigt har jag aldrig testat på att vara sambo nångång innan heller så jag vet inte hur de är heller...
Hur skulle jag vara som sambo?
Gnällig, sur, uppretad och okåt?
...Jag skulle iaf vara glad om någon svarade "hej" när jag kom hem från jobbet...
Kan sakna det som fan.

Nästa vecka så kommer katterna på besök igen...
Dom ska bo här några dagar undertiden som ägarna är i fjällen och myser :)
Då kommer dom iaf möta mig när jag kommer hem...
Dom kommer springa runt fötterna på mig när jag kliver upp på morron...
Hålla mig sällskap på toan, i soffan, vid datorn och vid matbordet...
Jag saknar sällskap.
Jag saknar någon att bry mig om.
Jag är fan kvinna, jag är skapt till att ta hand om andra!


En annan sak.
Mitt försäkringsbolag som ska betala tillbaka mina pengar.
12 DAGAR ska de ta innan dom gör det!
12!
Snackar vi blixten lr... Knappast.

Blev orolig idag att jag lämnat ut fel kontonr så jag började gå igenom breven hemma...
I ett av dom stod den här informationen...
Så, pengarna borde komma in på kontot på måndag redan ;)
Jag kanske inte borde ta alla kuvert som räkningar utan öppna dom när dom kommer? :P
Hehehe...


Näe... Nu så gott folk och alla ni andra...
Nu väntar min sänkuu...
Det är finska. :P
Jag har ännu inte lärt mig att uttala godnatt på finska.
Hyvää yötä
- Men jag tränar!
De är fan skitsvårt att ha alla de där bokstäverna i munnen...
Aja.


Fjonkan - Gäspinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0