Jag är juh kattvakt...

...åt min systers hulliganer...

Lr ja, dom ska snart åka hem...
Dom har varit här sen i måndags...

I förrgår så förstörde Usama dagens bästa stund för mig.
När ja duschade så öppnade han dörren så de blev svinkallt och efter de satte han sig och SKET...
Tack.

Hehehe...

Annars om dagarna så fluffar dom till mina gardiner och knölar mina mattor...
Haha... Fast, de är roligt att bli sysselsatt oxå...
Synd att dom inte tömmer lådan själv :P


Vaknade med huvudvärk idag...
Började hosta igår oxå...
Känner att jag är LIVRÄDD för hosta...
De sitter i sedan lunginflammationen...
Det nästvärsta jag varit med om i mitt liv...
Det vill jag inte ha igen...

Hörde om en tjej på jobbet som haft det 2 ggr!!!
Jisses...
Näe, de får bli en slurk hostmedicin till frukost...
Får se om de hjälper mig nåt...


I förrgår var jag på en underbar föreläsning!
Lou Rossling hette hon som pratade...
SÅ himla bra!
Jag har aldrig tidigare varit på en föreläsning där man både skrattat så man kiknat och sedan gråtit...
Får ni chansen så gå och lyssna på henne!

Jag gillar föreläsningar som innehåller berättelser från egna livet. Egna erfarenheter.
Jag gillar när dom använder sig av sitt kroppsspråk...
Hon pratade skånska men det gick bra att höra...

"Pratar du skånska?"
"Ja, förstår du skånska?"
"Jaa, de låter nästan som svenska!"

Hehe...


Idag kommer det ett gäng tjejer hit!
Vi ska fika gott och sedan boka in en resa!
Jag längtarrrrrr!


Näe nu ska jag tömma lådan...
Sen: Diska, städa, handla, äta frukost...



Fjonkan - Längtar till min goa kvällsmat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0