Jag är inställd...

...på sommartid och har varit det ett tag nu...

Konstaterar bara...
Idag sov jag länge.
"länge"
08.15.
Alltså så skulle klockan ha varit 07.15.
Jag är helt otrolig.
Det krävs alltså omställning av klockan för att ja ska kunna ta sovis...
Helt sjukt...

Annars då, joo jag hostar på!
Dock inte lika mkt som förra helgen...
Drygt bara... Jag får lixom aldrig va frisk...

Jobbar bara tis-tors den här veckan och på torsdag em åker jag till J!
Bokade precis biljetter :)

Kom just på att jag inte har nå våriga kläder...
Inga somriga heller.
Jag skulle behöva en ny garderob!
Och en vårjacka!

...Jag skulle behöva få hem min deklaration nu så jag kan få se över den...
Hoppas iaf på att få tillbaka en liten slant... Välbehövligt...


Undra om jag ska slå till med en avsugning här hemma...
Ser ut att behövas...
Tänkte lalla runt i pyjamasen ett tag till...
Är ledig idag och jag har inga planer...
Vet inte om jag är speciellt sugen på att göra nåt alls faktisk :P


Jao jao...


Fjonkan - Slappisch


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Har du E-leg så kan du se IDAG om du får tillbaka nåt på skatten ;D retas

2011-03-28 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0