Hallå, chokladbiskvi...

...säg det med 08dialekt...


Nån som gjorde de på voice idag och de lät så jävla skoj...
Dom drygade såklart... men ändå...


"Tjusningen" med att bo i lägenhet är att man faktiskt har grannar...
För att inte irritera mig på dom så startade jag datorn och voice...
Där spelade dom "I just had seeeeeex...."
Skrattretande.
-Jag gick och diskade...


Idag skiner solen för fullt!
Jag blir så himla glad och lycklig av de!
<3

Jag luktar citron...
Köpte nån ny duschcreme...


Har fortfarande inte tagit tag i uppdrag klippa tånaglar...
Ångrar mig lite att jag gjorde mig till och målade naglarna...
J såg det inte ens...

"Ja, jag såg att dom va röda..."
"Dom är ROSA!"

Vill inte klippa naglarna när jag inte ser för lacket... hahaha...
Hata nageltrång...
En gång fick jag det och när jag skulle peta upp nagelkanten som vuxit in i tån höll jag på att svimma...
På riktigt.
Skitont gjorde det!
Så. No more klippa när man inte ser...

Man lär av sina misstag.


Uj uj...
Gäsp...
Jag vet inte vad jag ska göra åt mina sömnproblem... Ja, jag kan inte sova på morron...
Vaknar skittidigt...
Vaknade inatt oxå.. Kissis...
Drygt...
Spelar lixom ingen roll om jag går och lägger mig sent heller...
Lr så äre bara att erkänna att jag blivit tant och vaknar aptidigt...
Jisses...


Näe... Nu ska jag gå och kolla ifall snön på balkongen är borta :P


Fjonkan - Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0