Fisar som dödar...

...hon kan min systerDOTTER!


Vi packade juh in oss igår allihopa i min FAMILJEbil och drog till Falun...
Alltså, den tjejen...
Hon släpper fisar som luktar soptipp och jag va nära att spy 13 gånger!

I bilen lekte hon DJ och bytter skivor och dansade... Gjorde nån snurr med händerna för att sedan ha ut båda sina pekfingrar! hahaha...

Hittade lite av de ja skulle ha i Falun...
Åkte hem heeeelt trötta i huvudet...
2/3 barn somnade...
Jag va oxå nära... :P närå...
Så jävla lurigt på vägen igår då de börja SNÖA och blåsa massor...

Jag vill ha SOL och VÅR!


Imorse vaknade jag 7!
Ledi men vafan lixom...

Har knåpat ihop 2 tavlor...
Ska lägga ut dom sen...
:D


Ma ringde och efter ett tag så knallade jag över dit och fikade :)

Har precis knölat i mig lite mat... Ska ner på gymmet (!) om ett tag...
Skönt att ta fingrarna ur!
Är avis på J som går med träningsvärk idag...
Hehehe...
Avis och skadeglad ;)


Har fått goda nyheter idag oxå!
Framtiden ser ljus ut! ;D


Ja må va allergisk...
Så fort jag vistas med typ hund och katt så sätter näsan igen...
Aja...
Undra om jag ska dopa mig med lite nässpray?


Näe, om jag ska ta och leta på nå kläder jag kan träna i?
Suck va jag tycker det är tråkigt med kläder nu...
Kanske inte såååå konstigt...
Aja :)


Så får de bliiiii....



Fjonkan - har blivit en potatis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0