Slog upp...

...ögonen rätt tidigt med tanke på att jag kom hem sent igår...

Hallå halv 9 vakna ja...
Va bombis på att ja skulle sova halva dagen så jag ställde klockan på 10...
Kom hem halv 2 från grannen som bjöd på jordgubbspaj och skitprat! :P
Uppskattade båda...
Jaaa, jag fuskade lite där igen men jag är juh så jävla bra annars så va gör väl de? :P



Frukost: yoghurt (vet att ja stava fel tidigare då min hjärna inte var med -då heller) banan och 5dl vatten...
De blir man mätt av!
Vatten är bra skit...
Mitt smakar skit men de får slinka ner iaf...



Jao...
Igår så sydde jag klart alla gardiner till stugan...
6st! Så de ska hängas upp på söndag/måndag!
Åker dit då och fixar...
Ska måla de andra möblerna oxå... 
1 stol, 2 bord och 2 hyllplan...
Fiiiiiint!

Sydde 2 beige-prickiga kuddöverdrag oxå...
-Specialmodell!
På fri hand med ögonmått och med modellen i huvudet!
Hur säker är man inte då?! :P
De ser iaf inte ut som om det är en 3 åring som sytt dom... snarare en 12 åring^^
Aja... Man lär juh prova för 17 gubbar!

Hade massa stuvbitar som låg och skräpade i förrådet...
Sånt som jag köpt på den tiden då jag hade pengar till massa onödigt...
Kommer väl till användning nu!

Hittade massor med annat grejs hemma hos pappa!
Sånt som kan målas och användas...
De är juh toppen!

Hittade annat tyg oxå som jag ska sy lampskärmar av...
Måste ha en bit spetsband bara!
Kanske ska knalla ner på garnboden nere i centrum^^
Jao jao...
De är fan kul att sy...
Ah, när de inte är påtvingat...

Har LS julgardiner som ligger här och väntar på att få bli fållade...
Ja måste ha röd tråd bara... :)


Näe...
Idag då...
Är ledig.
Vädret är ett sånt typiskt städa-väder så ja kanske skulle ta och göra de?
Hemmet har kommit i sitsa hand länge nu...
Vad som har kommit före det vet ja inte heller...
Flyr skiten när jag är ledig så mkt därför ja halkat efter...



Annars: Jooo... Ev nytt jobb i slutet på sommaren/i höst!
Ska bli himla skoj lär jag säga!
Men inget är klart ännu så vi väntar och ser lite vart de bär hän ;)
Hihi!


Näe men för faaan...
Dax att rycka upp sig!



Fjonkan - Phaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0