Jag ringde...

...precis för att bjuda på middag men blev motbjuden...

Tacopaj lr pannbiffar, shit the same...
Skönt att slippa laga mat...



Prutt prutt...
Jisses va trött jag är...
Imorse när ja vakna va ja inte vaken^^

Huvudvärk hade jag oxå...
Har ändå gått bra på jobbet tycker ja...
-Tills jag började tappa saker och spilla...
Hehe...

Tur hade jag som fick gå hem! :P


Är sjukt sugen på att gå på loppisar men eftersom jag jobbar så länge på helgerna så hinner typ allt stänga...
Lite småtråk kan jag tycka...
Omm ett tag har jag semester DÅ jäklar ska ja gå på loppis :P


Imån ska jag och LS hålla oss till sommartraditionen!
Herrejä... va skoj de ska bli! :D
Äntligen!


Tänkte baka idag när ja kom hem från jobbet men när sockret inte räckte så va oxå min ork slut...
Sket i de.
Har massor i kylen jag skulle behöva göra upp...
Skulle behöva göra en cheesecake ikväll...
Men vem kommer och äter den imån?
Näe just.
Slutar väl med att jag som verkligen inte behöver de, äter upp den...

Aja... Skittrött är jag och har eg ingen ork alls att åka någonstans...
Men vafan...
Äta bör man, annars dör man...



Inatt drömde jag sådär jävla knasigt... Igen.

*Drömde att vi va i LS stuga... Att dom hade köpt en tvåsits och en tresits-soffa...
Sen att ja sa: "Nu plockar vi ihop!"
Och typ, städade undan genom att bara lägga in skiten i skåp...
Jag tog reda på ett gång halsband i trä som låg ihoptrasslade på golvet..
LS blev skitsur då JAG hade trasslat till dom sa hon...
...Jag stoppade ner spel i en kartong... Och ett paket med runt hårdbrö...

*Jag drömde att en gammal klasskompis sköt sönder tabletter bakom ica...

*En tjej som bor här i byn åkte runt i en golf och sköt nån annan som satt i en bil...

*En gymnasieklasskompis hade gjort en tårta då nån fyllde år...
Han hade börjat skriva "MARIE" baifrån så typ "m" fick inte plats...
Han hade även användt sig av utgången mjölk när han gjort den...

*De stod en pool vid skolan och LS blev skitsur när vi gick förbi den och nån badade...
Satt en tjej där i som de va nå fel på...
Jag sa att "de är juh bara barn..."
Då fick ja till svar: "De är juh förfan en vuxen!!"


Så. 4 korta drömmar.
Jag t.o.m drömmer om att min LS är aggressiv :P
Herregud...


Nu snart är iaf helgen över...
Skönt som fan...
LEDIG imån!
Gräjt!


Nu kom reklamen!
Tjohooo!

Dax att åka!


Fjonkan - I was made for...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0