Dit där rosor...

...aldrig dör...

Där är min Farmor...
Önskar så innerligt att hon skulle kunna känna doften av sina egna rosor...
Dom är ljuvliga!

Usch... De blev jobbigt ikväll...
Tid att tänka får mig att gråta...

Var till pappa och vattnade blommorna då han inte är hemma...
Då han har plantor i Farmors växthus var jag dit...
Farmors rosor blommade för fullt...
Kunde inte låta bli att plocka en bukett till henne och en till mig...

I hennes la jag även i smultronjasmine och sånt där grönt som farmors pappa rullade och stoppa i näsan, de där som luktar så gott :)
De blev en jättefin bukett...
Tycker det är fint att ge utav hennes blommor... Så som hon gav oss av dom...
Älskade lilla Farmor va jag saknar dig...
<3

...Ja Farfar med såklart men ikväll rinner tårarna för Farmor...

Usch...


Va till Mammas grav och vattnade med...
Tyckte de va jobbigt...
Känns så jävla sjukt att hon ligger nergrävd...
Varför?
...de blir aldrig som man tänkt sig...
<3



Vilken dag...
Va en riktig fjärtdag på jobbet..
Ville prestera så mkt och när jag misslyckades så fick jag huvudvärk...
De är helt sjuk vad man ska stå ut med...
Vad man ska ta....
Och va man ska ge av sig själv...
...Jag går dit imån igen...



Jag har nog glömt bort att äta middag...
aja..

När jag kom hem så bakade jag lite kakor..
Mat blev inte av nå...

Har diskat...


Jag har fått en att-göra-i-sommar-lista av J...
10 grejer och jag skulle kunna tänka mig att göra allt.. Faktiskt..
Min lista hade 17 punkter....?
Aja...
Huuur ska vi hinna? :P


Usch hur man mår efter man har gråtit...
Jag snöt mig i handduken då den va närmast...
Jag har aldrig sagt att jag är fresh...


7 skift kvar innan de är semester... sakta men säkert tuffar dagarna fram...




Fjonkan - Behövde nog gråta...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Älskade syster, här får Du en stor smaskig cyber-puss <3

2011-07-08 @ 22:33:48
Postat av: Lina

:'(

2011-07-19 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0