Äre julafton...

...idag?!


Nööööö!

Hahaha...
Men man skulle kunna tro de!

Slog en kik in i garderoben och hittade en del sommarkläder som jag glömt bort att jag hade!
Fantastiskt! :D
Så jäkla skoj!
Och jag som trott attjag bara haft fiskläder och varit deppad över de...
Nu jewlarrrr!
:D

OCH: Minus 4-5kg på vågen! :D


Vaknade idag kl SJU.
Ja, jag är TANT.

Klev upp, starta datorn och började kika alternativ att resa till och från min Qsin...
Hittade en buss men ska kika lite mera...
De SKA bli av!


Har hängt en del med min BS och barnen nu på senaste...
Solat, slingat hår, lördagsmyst osv...

Håret fick G i betyg. Lite rysktinspirerat men med silvershampoo så skare försvinna...^^


Solat... Ja just...
Hur lätt är de med 3 barn som hoppar och bara äääälskarrrr sin moster?! ;)

Bäst va iaf när jag hade solat rygg, vänder mig om och rättar till bikiniöverdelen...
Ja, som ni tjejer vet så kan de bli märken efter bågarna lixom en bit under - så även denna gång...

Varpå mina systersöner skriker:
"ÅH!! DC!!"

Jäkla skitungar! hahahahaha!


Idag ska jag dit och jag har lovat att ta med vattenfärger för jag ska måla på dom...
Så som vi fick målat på oss i edskevall när vi var liten! :)
Nostalgi...
Kravet var att dom skulle städa sina rum idag och ja, dom har gjort de hyffsat enl. senaste rapporten ;)


Nepp!
Nu äre dax att röra på sig!



Fjonkan -Brännan börjar ta vid... *sniff sniff* ...luktar de bacon? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0