Traktorerna...

...var här på fm och fraktade bort massa snö!

Yey!
Äntligen lixom...
Fast, undertiden som dom gjorde det - snöade de... typsikt...
Men de va bara några flingor va de verkar...


Ny-jobbet igår gick bra.
Dom sa då så iaf.
Kände mig rätt onyttig.
Ja man gör juh det när man är ny.
Kan iaf alla namnen nu.
Efter en dag.
De jag inte kan är vilket rumsnr dom bor på :P
Men de lär jag mig nog snart oxå...
Ah, de är bara resten kvar.
De är juh typ bara namnen jag kan.
Hahaha...

Började första skiftet med att bli riven.
+ att jag fick en omvriden handled.

Satte mig här på fm och började läsa lite om våld och hot i vården.
Det tas sällan upp.
Vet dom visade på nyheterna för ett tag sen...
En kille var personlig assistent och hade alltså ärr på hela armen efter sin brukare...
Man är så dåligt informerad om vad för papper man ska fylla i osv.
Det ska alltså skrivas en skadeanmälan och en tillbudsanmälan.
Ah, jag ska läsa mer om de dära.

Läste även mer om typ hygienrutiner osv.
Står ingenting om spridning via golvet och att man ska trampa i desinfektionsmedel.
Ah, man kanske inte behöver kliva i kräk osv...
Den där metoden är iaf inget som används på infektionsavdelningarna...
Intressant.


Haha... LS, jag tror mer på psykopatisk förmåga än telepatisk ;P
Hehehe...
Dig åh <3


Nu är de dax att pallra sig iväg.
Nytt jobb - nya arbetstider...
Jisses...

Imån lär jag handla och jag MÅSTE ta ner julgardinerna! Allt annat är juh bortplockat...

Yes.


Fjonkan - Va glad och nöjd med livet som du lever här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0