Spårlöst...

...försvunnen?


Inte då...
Jag gör sådär ibland bara för att ni inte ska kunna följa mitt levnadsmönster^^
...lr sååå...
Äh.


Åkte till J och huvudstaden i helgen!
Fullt upp med matcher, bio, middag hos h&g, fika hos J´s syster...

Matcherna - Förlust i båda.
Middagen var kanongod! Wok... Mmmm...
Bion - The tourist, var oxå bra...
Knasig men bra!
Fikat var trevlans!
De är juh skoj att få träffa alla näe man åker ner...
Ja, nästan alla blidde de...

Var ledig igår. Skönt.
Dammsög.
Plockade ihop lite mer av julen.

På kvällen kom pappa, LS och Jojje på middag...
Kotletter, potatis, go-sås, kokgrönsaker och gelé.
Kändes nästan som förut.
Ja, fast utan Mamma.
Satt där vid bordet och tänkte att: Vilken tur jag har som har de här människorna omkring mig...
Ah, de va riktigt trevligt igår
<3

Pappa åkte tidigt och LS och J stannade till typ halv 11 lr nåt?
Vi kikade sjuka saker på nätet och åt godis.

Bäst va iaf tidigare när madde skulle hjälpa mig med såsen...
Hon skulle ta fram margarinet ur kylen och när hon öppnar kylen så låter de som om hon hittat 1 miljon!
Hon gapar och ger ifrån sig ett ljud...
Och va hade jag då i kylen som var så attraktivt?!
JO, en pepparkaksdeg.
"Vet du hur sällsynta dom där är nuförtiden?!"
Jisses amalia.
Hahaha...
Vi snackar möla in i munnen och hon såg rätt tillfredställd ut.
Innan hade hon nämnt något om träning, choklad och självbehärskning...
Men ja vet inte, men de va nog inte så viktigt ;)


Vi kikade på deras sommarstuga. Ah, bilder på den.
Dom har massa planer för de där plejset.
De va nästan så en annan fick den där nervösa och pirriga känslan i magen...
Okej, ja fick de. Hahaha...
Så de där blir nog toppen de :)

Playa de los Stabäck i sommar!
Sol heeeeela dagen och ett stenkast från shopping! :P
Töppen!



Idag börjar jag på mitt "nya" jobb.
Mitt nya jobb i 10 veckor...
Rotation heter de visst...
Ska va på långvården och faktiskt så ska de bli skönt...
Som jag mådde på min riktiga avd här på slutet så...
Gick hem med sprängande huvudvärk flera dagar och var riktigt utskiten...
Men de har jag talat om oxå...
Tror dessutom inte att jag va den enda som kände sådära.
Näe så de ska bli skönt...

Inleder första passet - introduktionen som de kommer bli... Med att jobba med Moster och Mia...
Hahaha... Måttligt glada? ;D


Ja just de.
Jag laddade hem Spotify igår.
Ja jag vet att jag typ är SIST med att göra det..
Kul vare och roligare tyckte min käre far att de va! Flög upp från vilan när han hörde att de fanns låtar där från hans tid.

"Alltså, flera av dom här låtarna har jag inte hört på huuur länge som helst!"
"Näe, inte sen veven gick sönder va?!"
Hehehe...

Näe, nu blire frukost!
Köpte äppelmos igår så jag ska testa köra nyttig gröt idag!
Tråkigt men vafan gör man.
Man står sig bättre på de och min mage gillar de bättre.
Mina smaklökar säger nå annat men vafan.

Dax att köra igång nu. Igen.

Ska kolla på resor sen oxå...
Yes.
Sugen som fasen!
Så vi får seee...



Fjonkan - Hellre skitviktig än överviktig?


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Du o jag måste ha nån telepatisk förmåga...(!?) Satt i bilen i söndags och var lite sentimental och tänkte på vad bra jag har det som har så fina människor omkring mig.

Älskar dig <3

2011-01-11 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0