Rörigt...

...värre alltså...

Alla papper som jag organiserat så fint ligger fortfarande kvar på golvet i små fina högar.
Jag har ingen pärm att sätta in dom i.

Jag gillar när det är ordning på saker.
Fast ibland lever jag i ett kaos.
För att de är så skönt att ordna upp allt?
suck.



Igår när jag åkte från jobbet så kände jag glädje.
Solen sken och jag drömde mig bort...
Tänk att få sitta i en snögrop eller mot en husvägg i vårsol och dricka varm oboy...

Jag kan säga att jag är jävligt trött på snö, minusgrader, halka, skrapa bilrutor och långkalsonger nu...

Helst vill jag ha sommar, 30 grader varmt, svettpärlor i pannan och ett glas isvatten!

DET VILL JAG HA!


Annars... Va på tjejmiddag i tisdags!
Underbara M & B bjöd på pasta i nån krämig sås, grillad kyckling, sallad och vitlöksbröd!
Kladdkaka och glass till efterrätt!
Gottigott!
Skratt och mys fanns det oxå plats för... Det var dock fullt i min mage :P
Vaknade mätt igår... haha...


Satt här hemma igårkväll och hade extremt tråkigt..
Fanns inte direkt massor med bensin i bilen heller för att jag skulle kunna åka nånstans...
Hade så jädrans tråkigt att jag diskade det jag från början hade tänkt strunta i att diska...
Det var då vår psykopatiska förmåga antagligen spelade in...
LS ringde och hon och J kikade förbi med en semla!
Gissa om jag blev glad!

Hade gått och sneglat på semlorna på affären men tyckt att jag inte ska slänga ut pengar på "skit" och försöka hålla budgeten den här månaden...
Så dom gjorde två flugor på smällen! :P
<3

Idag.
Ja. Ännu en dag jag ska fylla med nåt...meningsfullt?
Jag är så jävla omotiverad.



Sen vill jag bara upplysa alla om att i Sverige har vi något som heter Yttrandefrihet.

Yttrandefrihet omfattar rätten att yttra och föra fram åsikter utan censur.
Denna rätt innefattar FRIHET för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser...

...Och JA, så även på Facebook...
Skillnaden mellan tex att skriva en insändare i tidningen och skriva på facebook, i tidningen kan man skriva under med en annan signatur än sitt namn.

Jag blir så förbannad över hur LÖJLIGA en del kan vara...
Bland de fulaste man kan göra är att hugga nån i ryggen...
TÖNTIGT.
Att folk blir avskedade för något de skrivit på Facebook...
Dom "behövdes" inte längre...
VEM har inte varit trött på sitt jobb och kallat det för diverse olika saker?
Alla får svackor i livet. Alla.
Jag tycker inte att de är så jävla farligt.
Kolla upp grunden till varför man säger så om sitt jobb då...
Näe, så JÄVLA FJANTIGT allting...

Känns jävligt kul iaf att dom bet sig själva i svansen den här gången!!
Hahahahaa...

Jag säger bara HEJA SVERIGE, HEJA YTTRANDEFRIHETEN!

STÅ PÅ DIG FÖR DU HAR INTE GJORT NÅT FEL!



Fjonkan - Det är få saker som gör mig så upprörd...


Kommentarer
Postat av: <3

Jepp! Jag fick rätt, dom hade fel. Och dom kan ta sig där baaaaak! Sådäså, fnys

Hehe <3

2011-01-21 @ 07:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0