Nästa projekt...

...ändå får bli en sänggavel...


Har precis tittat på tyger och stoppning på nätet...
Men de är juh roligare att kolla live så det får bli en tripp till den där Ohlsson nån dag framöver :)

Jag vill ha en lika som J har... Fast min ska såklart vara vit...
120x100 blir nog bra... Jaa, jag har en liten säng!
Vaddet var inte så sablans dyrt och tyget kanske blir ett oanvändt lakan? Vi får see :)

Ställde mig i vardagsrummet imorse och bara tittade på väggarna...
Jisses va med vägg de finns att pillra upp grejer på! :P

Hade jag varit säker på hand och 120% garanterad att de skulle bli bra så skulle jag målat vitrinskåpet.
LÄTT.
Men jag har sett hur de blivit för andra och nja, de kanske är snyggast att ha de i ren åldrad furu...
Ett tag till iaf. Jag kan juh ångra mig... hehehe...

Jag skulle behöva ta mig till en affär där dom säljer knoppar/hängare... Lr om man kanske kan hitta nåt på loppis?


ÅH! Jag skulle vilja ha ett litet torp att inreda!
Fasen va skoj de skulle ha varit!

Jag känner mig helt plockig i kroppen!

Sy vill jag oxå göra! SY!
Jag brukar väl inte syy... hahaha...
Funderar på kuddfodral. De är inte för avancerat...
Har lite stuvbitar i förrådet som man kanske skulle kunna skapa nåt av...

Man skulle haft sig ett hobbyrum!
Skönt att ha allt på ett och samma ställe... låta grejerna ligga som man vill...


Oj... klockan rinner iväg...
Hon är över 12 och jag har inte hoppat ur pyjamasen än :P


Fick en inbjudan till tjejmiddag oxå! -de va de jag vaknade av idag :P
Trevlans värre! hihi!


...Ska kanske plocka ihop lite här hemma...
Yes!



Fjonkan - All you need is?


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

I mars har du ett torp att inreda ;-)

Puss!

2011-01-03 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0