Kreativiteten...

...flödar!

Ooo jah...


Efter jobbet va ja sådär toktrött att ja nästan somna...
Bestämde mig för att åka till pappa och börja på mina nya projekt...
Han sitter på materialet!

Ifrån vinden kunde man höra:

"Ja men bestäm dig nångång, hur lång vill du ha plankan? Ja tänker inte såga av i onödan... De är inte så himla billigt..."
"Joo, för mig är de helt gratis! :P"
"Skitunge."

Hehehe...

Meningar som:
 "Jaaaaaa, borra mig i tummen bara, gör de!"
Och:
"Vill du ha en planka i nacken?"
And:
"Ja men du kanske ska ta och bestämma dig för vad du ska göra innan du sågar till en massa?"
Sades oxå^^

Men vi höll sams.


Mitt nästa projekt blir en stege.
Papps skulle såga till och jag ska skruva och måla!

Jag har precis pillrat ihop en toalettdörrs-skylt!
Den blev SKITBRA! :D
Den har kostat mig sammanlagt kanske högst 10:- med allt material...
Ja, en träskylt ja hitta på loppis, lite färg och en penna... typ.

Valde ett typsnitt på datorn och målade av med bakplåtspapper...
Gnussa på som fan med blyertspenna... och tadaaaa!
Bara att fylla i! :D

Dom visade i den där boken jag fick av pappa och mia i julklapp hur man skulle göra...
Så nu har jag testat!
Toppen!


Har bestämt mig för att börja göra lite mer tavlor...
Har ideér... Lr ja, dom är snodda... Men jag kan väl göra de till mina iaf? :P
Så jag behöver lite mer material innan ja kan börja...
Men de kan oxå bli gräjt! :D
Kul! kul! Kul!
I love att pyssla!

...kanske jag ska slå en kik på pysselsidorna? :P



Papps och jag var och tände ljus hos Älskade Farmor ikväll oxå...
Hon skulle ha fyllt 93 år idag...
Sötfarmor...
<3



De är hon till höger... :P


Yes... Näe... Nu blir de pysselside-kik!
Synd att allt är så dyrt annars hade jag ägt ALLT! :P


Fjonkan - Kree ej tivv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0