Ett nytt...

...år har vi nu framför oss!

Vart tog -10 vägen lixom?


Jobbade igårkväll... Gick bra..
Bättre än att köra hem till papps iaf...
De kräksnöade.
+ att de va tvättbrädeväg under all snö...
+ att mina vindrutetorkare inte ville...
Fick stanna 2 ggr och sedan krypa hem.
Tror de tog mig 40-45 minuter att ta mig från jobbet och hem...
Skapligt.
Men kör man försiktigt så går de bra...


Väl hos pappa fick jag mig först en utskällning utav hunden.
Grr. Han har respekt för mig.

Sen fick jag mig mat... Oxfilé och nån potatis/rotsaks/svamp-gojs till...

Sen läste jag lite tidning och tjabbla...

Öppnade 2 julklappar till...
Skitbraiga! Tack! :D

Vid tolvslaget var vi på skansen... Ah, sett ifrån tvn dvs...
De va nog tur de... Alla i publiken hade röda näsor och kinder...
Blev kl halv 2 innan jag åkte hem?
Ja vet inte... Kanske...
Halv 3 va iaf J hemma...

Idag har jag legat länge i sängen och myst!
Vaknade av kissnödighet, botade det och kröp ner igen...
Så himla varmt och skönt i sängen... Aaaaah....

Idag är en sån dag då jag känner för att bara strosa omkring i pyjamasen...
Hur underbart hade inte de varit?!
Meeeen... Jobb ikväll väntar... Såå...
Dax att börja fixa lite kanske?
Äta frukost fastän ja är mätt...
Hehe...

De va mitt nyår.


Fjonkan - De gick bra ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0