En vecka...

...av tio - avklarad!


Yes... Jobbat 4 dagar på mitt nya jobb...
Sammanfattar veckan:
Otroligt skönt med nya arbetskamrater, nya pensionärer, nya lokaler och andra sysslor...
MEN.
Jag känner mig lite som prinssesan i tornet när jag ifrån mitt nya köksfönster blickar in i mitt gamla kök...
De är juh min familj som bor där och jag känner mig lite som en svikare...
MEN.
För att göra ett ännu bättre jobb sen så måste man gå därifrån ett tag.
MEN.
Jag saknar...

Jag vet att de här kommer göra mig gott.
Jag har skuldkänslor för att jag... Ja, varför eg?



MEN VAFAN ÄRE SOM KLUNKAR?!
Aja.

Jag kör ledig helg i helgen!
Skönt som faen.
Tråk bara att ja inte kan träffa J.
Får fylla helgen med familj och vänner som jag känner att jag inte riktigt hinner träffa...
Ska ge mig själv tid oxå.


Idag sparade jag 25:- när jag handlade på ica... Hahaha...
Köpte typ BARA rabatterade varor... Sånt som jag ville ha såklart!
Kände mig skitnöjd över min fulla billiga matkasse! :P

Firade med korv och pommes när ja kom hem! :P

Har bakat mockarutor oxå!
Värstans va?! :P

Blev så jävla mat-trött... Bläh...

-16 grader ute... brr...

Jag ska ta fram penseln nu och måla min stege...
Så jag får de gjort!

Skulle eg varit och kollat hur isen ser ut...
OCH jag skulle ha svintat skridskorna...
Vill inte att de ska bli rostränder efter mig när jag åker :P hahaha...
Aja, de hinns...



Fjonkan - Önskar de flesta en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0