Mäklare...

...och personlig assistent...

De är några nya jobb jag testat på i veckan!
Haha...
De va rätt lätta jobb men kanske inte min grej...
Assistentjobbet håller nog i sig sålänge papps är sjukskriven...

Katterna gör honom mer galen än va han redan är... Jag föreslog att han skulle göra om en utav kryckorna till en stor driver så de bara var att öppna dörren och svinga ut dom^^
Han gillade min idé så idag svetsar han säkert ihop nåt! :P


Jag har precis ätit frukost och nu ska jag göra mig iordning...
Ska hinna med massor idag...
Ska till Sandviken och handla sen en sväng till Valbo...

Kl 16 hämtar jag Yohän på stationen i Gävle... :D
Ikväll väntas massa bus och skoj!
Hihiiiii...
Som jag har längtat till denna helg!
iiii....va skoj de ska bli!


Jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset...


Alltså. Jag ska aldrig mer äta popcorn.
Jag har ett skal som sitter mellan tänderna - sen EN VECKA TILLBAKA...
Och JO jag har försökt med precis ALLT för att få bort skiten...
Snart drar jag ut lite tänder... Det finns lixom inget mellanrum mellan mina gaddar... De är supertrångt...
Näe. Fifan. Irriterande.


Måste snabba mig nu!! :D



Fjonkan - Tror att kvällen kommer bli TOPPEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0