Vem bestämde...

...att de skulle få komma mera snö?!

Jädra idioti!
Jag vill ha våååår!


Gårdagen var braa...
Slöade i pyjamas och gjorde va ja kände för, vilket inte va speciellt mkt :P
På kvällen tog jag en bullpåse med mig till AL och kikade hur han hade de...
Trevlans vare...
Ja, jag hade hoppat ur pyjamasen då^^


Idag väntar jobb och sen en fika.
Sen passa katter vilket jag tycker är skitroligt!
Ja, jag var ironisk där.
Grrr.
Ni ska se att jag kör fast oxå pga all snö!
Då jävlar...


Näe nu ska argbiggan hoppa in i duschen så hon vaknar...
Lika så bra...



Fjonkan - hatar snö och att bli tagen förgivet.


Kommentarer
Postat av: Bs

Älskar dig! Puss påre!!

<3

2011-02-08 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0