Väntar och...

...väntar...och väntar...

Jaa...

Jag vill åka och hämta J vid bussen nångång!
Han ringde och sa att han va försenad...
Suck..
Men den som väntar på nå gott...

Vi ska äta tacos ikväll! Mummsi!
De ska bli duktigt gott!

Tog en stödvila här för ett tag sen, de behövdes... Så jäkla trött efter jobbet...
Jaa, jag, Sofia och Ebba drog till Sandviken och shoppade loss lite...
När ja kom hem va jag hungrig, trött och fryssen... Såå.. Ja...
Gäsp.

Kom hem med massa nödvändiga grejer :P
Typ ny dörrmatta, utflyktsgrejer, tändare, tvål, rengöringsmedel... Ja, typ :P

Imån ska vi till Johans stora förtjusning till IKEA.
Bland annat.
Vi ska till Skafferiet oxå så han får köpa mer av den suuuupergoda pastan jag köpte där åt honom...
Han kommer snart se ut som en spaghetti :P
Men men...

Åhh! De kommer bli SÅ skoj!!
-Om ni frågar mig :P


Annars idag dåå...
Vi har haft "sommarvärme"
-6 imorse...
-1 på dagen...
Liiite skillnad från gårdagen med sina -30...
Nästa vecka skulle de bli + grader! Hoppas den här jäkla snön försvinner snart...
Men. De skulle snöa mera sa dom...
Dom som vet och kan allt.


Guud va skönt de ska bli och bara vara ledig i helgen känner jag...
Ja, från jobbet...
Jag får juh jobba som flickvän i helgen...
De kan va nog så jobbigt ^^
Fifan. Raka benen tex. Men för allas trevnad så bör det göras snarast...
Det kommer bli en aningen kallare utan de extra långkalsongerna men... Man får väl offra sig lite...


Undra om jag ska unna mig en ciiiider ikväll?
De skulle juh va himla smask till tacos :P
De kan va himla smask utan tacos oxå :P
Mmmmm...


Höll budgeten den här månaden oxå!
La undan en liten summa pengar till vår kommande resa!
Som jag sa, lite är bättre än inget!
Jag vill ha så jävla mkt värme så ni anar inte!
När jag satt på tjotta tidigare så såg jag hur fruktansvärt BLEK jag blivit!
Låren va alldeles torra, fläckiga och bleeeekaaaaa...
*ryser*
Solarium, när kan vi ses?

Jahapp...
Fan va tråkigt dehär blev då...
Jao jao...


I helgen ska jag spika för ventilen.
De kan jag lova er.

Näe, jag lär få upp värmen på nå vis!

Ha en bra helg alla!



Fjonkan - Är djävulen själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0