Livrädd...

...att bilen inte skulle starta idag...

Hoppade upp tidigare ur sängen...
Varma sköna säng!

Mitt i drömmen om mitt bikiniprovande...
Skällde ut en gubbe för att han glodde och sen hans kärring för att han fått för lite sex av henne och att de va därför han glodde...
Haha... Eg glodde han nog bara för att jag inte provade i ett bås...
Tog av mig trosorna och kom sedan på att man inte får prova utan sina egna trosor på...
Gjorde "kalsongtricket" så jag fick på mig dom igen...
Glömt och raka mig hade jag oxå gjort... hahaha...
Jisses!
Men de va snygga bikinis...  ;)


Jag har även varit på nån sångtävling...
Med Lotta Engberg av alla.
Talade om för henne att killen med långt hår som precis sjöng är ifrån Hofors...
Pinsamt.


Har varit på en toalett där de va en kvinna som dragit ledningarna så att de såg ut som om en man gjort de...
Skitfult, jättestora ledningar... Fult kakel vare oxå... Skitknasiga bås där man såg in...


Har drömt något om en karl med sorg oxå...


Jaa, bilen hoppade igång och ja körde ett varv runt byn för att få den hyffsat varm...
Så min plan B om buss behövdes inte. Men de va väl tur att den fanns antar ja!

Nu har jag hunnit kasta i min frukost oxå...
Och jag tog sista oboyen!!
Jag brukar aldrig ta sista av nåt...
Ja alltså jag brukar ha hunnit köpa mera... Men ikke.
Det och tandkräm ska jag köpa idag.
Jag skriver det för att jag ska komma ihåg de själv... Inte för ert intresse :P

Näe, nu ska jag ååååka...
Ska passa på DV på em...

Jiiises cheeses...



Fjonkan - Uppe i varv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0