Jag har frysit...

...heeela natten...

Kaminen jag sover bredvid har sagt ifrån, jag får inte kramas (värma mig) på honom för då kan han inte sova...
Men  de är kallt hääär... Ångrar att ja inte tog med pyjamasen...
Den hade varit suuuper!
Tur jag hade som hittade min fleecefilt igår... Men den va bortplockad imorse... hummm...


Idag... Ja, jag har ätit frukost för ett tag sen...
De är tydlligenbusväder ute... Jag ser inte ut så fönstren är igenisade...
Dom var blöta igår... Dom skulle behövas skrapas...

Hahahahaha!!!! Min mage lät precis som.... näe... Jag har gjort de igen... Ja tänkte skriva att  magen lät som om datorn gjorde ett ljud... Men de va datorn... hahahaha...
Jag är rätt blond ibland :P

Som häromdagen på jobbet, på utbildningen då jag trodde att jag var smartare än datorn...
Bara det att jag tänkt fel HELT... Kul...


LS: Den förmågan har jag ofta... puss <3
BS: Åh jag dig! <3


Snart ska jag ta och hoppa in i duschen, ska knalla ner till affärerna...
Jag tar bergbanan... Hahahaa...


Ikväll blir det middag hos J´s mamma!
3 rätters som J har bestämt...
Smaskens! Lr, de vet jag eg inte eftersom ja inte smakat... men; Jag vågar'! :P


Imån blire hemligheter på kvällen... hihihii...


Näe, nu ska jag duscha... i badrummet jag knäskurade som en galning igår!
Jag skulle eg bara rensa så att de kunde rinna normalt i handfatet... men de slutade med att jag... ja, jag körde på allt... Kände mig riktigt jävla nöjd när jag va in och slog morrondrillen... hahahaha...
Aja.



Fjonkan - Är bäst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0