Jag bjöd till...

...på tjejfika igår!

Väldigt trevligt vare!
6 stora tjejer, en liten och 2 småkillar - så många blev vi!

Edwin, den färskaste kom med sin mamma...
SÅ himla söt!
Jag blir alldeles SJUK när jag får hålla söta små bebisar...
Vill haaaa!
Hahaha... Men när mamman berättade hur knöligt de va på nätterna ibland så backar man lite ;)
Fast äh, de är värt de...
Lätt.


Påkvällen följde jag med Je och Ludwig på babysim!
Så himla roligt att kika på!
Knäppte några kort på Ludwig under vattnet med min kamera... Såg roligt ut! :)
Följde med Je till hennes föräldrar sen, åt pizza och tjattrade...

Svinkallt vare igårkväll och ännu kallare äre idag...
-27* stod termometern på... Brrr...

Igår hade min J -12*
Han beskrev det som, jag citerar:
"Det är anuskallt"
-Sommarvärme skulle jag säga ;)


Idag fyller min morfar år...
Grattis till han!
Vi åker nog dit imån och firar honom om de går för sig... :)

Idag ska jag på kalas hos lilla B som fyllde ett år igår!

OM jag får fart på bilen dvs!
Ska fixa iordning mig nu och sen gå ut och kolla om den hoppar igång...
Hoppas på det...
De ska bli lika jävla kallt imånbitti så ja kanske sover hos papps...
Där finns de uttag så jag kan ha motorvärmaren i...
Vi får se...

Fy faen.
Jag har ont i tandköttet.
De känns inte bra.
Va har hänt?
Aja.

Nu ska de fixas!


Fjonkan - Vill ha sommar och SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0