Jag är knäpp...

...lr iaf mina drömmar...

Jag har drömt om att jag gått på en gård där det fanns vanvårdade djur, det låg små kalvar döda lite här och var...

Jag har varit på bio med Johan...
Han hade sina vanliga glasögon på sig + ett par 3dglasögon utanpå... Det krånglade lite för honom...
Rätt va de var så satt han där med en orm jättenära ansiktet...

Påväg ut från bion så sa nån "Ja grattis då!"
Hon blev ganska snart nertystad av en gammal klasskompis till mig som förklarade att hon oxå först trodde att jag skulle ha barn men att jag bara gått och blivit tjock...
Dom gick bakom mig och pratade och jag kikade ner på min mage...

Jag har varit instängd i ett kontrollrum med nåt psyko...
Ja de va så konstigt...

Sen drömde jag om nån vårdnadstvist...


De här är ingen bra dröm...
Att drömma om ormar betyder sjukdom, faror, frestelse och synd...
Suck.


Annars då...

Har målat klart M´s griffeltavla. Äntligen. Har inte tagit mig för och gjort de tidigare helt enkelt...
Ska leverera den imån efter jobbet...

Ska snart gå ut och se om bilen startar så jag kommer iväg till jobbet...
Yes. Ska köpa mjölk oxå :P

Nu är de bara några dagar kva till J kommer! :D
Hihihi...
Aja. :P


Tjou tjou!


Fjonkan - Va betyder allt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0