Bilen...

...startade såklart inte.
Fick ett utbrott.
Jag blir så trött på saker som krånglar.
Tur pappa kunde komma trots foten.
Den gick igång tillslut.
Hoppas den startar igen sen :P




Namn jag lyssnar till: Therese och fjonkan

Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är omtänksa

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland är så hjälplös då jag inte kan saker typ borra och laga bilen.

Detta är jag rädd för: Mörker. Höjder. Läskiga djur.

Tre saker jag vill ha varje dag: Sovmorron ;) Söta sms och min J hos mig

Tre saker jag absolut inte kan göra: Vissla, laga bilen, borra! :P
 
Detta tycker jag om att göra: Umgås med nära och kära, måla, pyssla, gå på bio, baka... listan är lång!

Detta vill jag göra just nu: Att klockan ska bli så pass att jag kan få åka på B´s kalas!

Bästa känslan: Omtyckt och älskad. Uppskattad.

Värsta känslan: Ångest och att känna sig otillräcklig.

Såhär vill jag att min partner ska vara: Vad sägs om kåt glad och tacksam? ;)

Är jag kär just nu?: De är ja :)

Jag vill gifta mig: De skulle jag absolut kunna tänka mig!

Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa mera! Skaffa barn mm. Gud, finns juh massor jag vill!

Min käraste ägodel
: Min kamera. Jag älskar den!

Något jag vill ha i present
: Något jag önskar mig just då. De ska va personligt och genomtänkt!

Detta har jag på mig just nu: Svarta byxor, linne, sjal

Favoritkläder: Mysbyxor :)

Favorit djur: Har inte nåt direkt favvodjur

Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jag är en blandis...

Favoritlåt just nu
: Oj... Utan dina andetag?

Roligaste ämne i skolan: Bild och svenska. I mellanstadiet var det religion.

Tråkigaste ämne i skolan: Matte, fysik, kemi...

En bok jag gillar: Läckbergs gillar jag...

En film jag älskar: Kommer inte på nån...

Favorit tv-program?
Solsidan såklart!

Favoritdoft: Johans parfym, grillat, sköljmedel

Denna mat äter jag gärna
: palt, lillis våfflor med hennes sylt å grädde, köttfärslimpa med rotfrukter, tacos osv!

Dricker helst: Vatten
 
Favoritgodis: Choklaaaaaad!

Hit vill jag gärna åka på semester: Aruba igen... lr nåt runtikring!

Färg på mina ögon: Bruna

Min längd: 156,5 cm

Jag tror på
: Är godtrogen... Ett liv efter döden...

Jag spelar: Helst sällskapsspel!

Person jag beundrar: Dom som klarar sig själv, de som är driftiga, de som klarar sig ur ett beroende, de som har vilja!

Så här bor jag: I en tvåa, helt ensam

Antal döda krukväxter i hemmet
: Inga faktiskt. Lr jo, en halvdöd.

Det här tänder mig: Jahaa... ?

Det här gör mig avtänd: Nån som är föör full. Ohygien.

Favoritfärg: Vit, svart, begie

Favoritcitat: Har jag nåt?

En hemlighet jag vet: Sitter nog inte på nån just nu...

Bästa present jag fått:  Arubaresan! Och min kamera!

Senast köpta skiva: Köper inte skivor...

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är
: Munnen. Ögonen.

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Storleken på de mesta

Udda förmåga/egenskap: Jag kan vicka på enbart lilltån!

Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Nåt som inte stressar...

Vad lyssnar du på just nu?: Voice

Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Duschat, ätit frulle, inte fått fart på bilen, ska på kalas och sen jobba!

Var är dina föräldrar födda? I Sverige. Gävle bb?

Vad är det senaste du installerade på datorn? Ett fotoprogram

Vilken är din favoritrestaurang?:
Går inte så ofta på restauranger...

När badade du i en pool senast
? Badade mina händer i en pool igårkväll! :P

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja de har jag nog...

Hur många barn vill du ha? 2

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrik och gap-musik.

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Valet om 4 år? Njäe..

Vad har du för TV-kanaler
? De vanliga...

Har du åkt moped någon gång? Absolut! :) De är roligt :)

Har du busringt någon gång
? Njäe, jag va en fegis när jag va liten oxå!

Har du fått felparkeringsböter
? Haha, ja i Gävle alldeles när jag fått körkortet...

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm
? ALDRIG!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt
? Aruba, Västindien!

Har du en egen trädgård
? Nope Jag bor på andra våningen!

Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Jag gillar de flesta disneyfilmer :P

Kan du alla orden i nationalsången? Njaa... kan jag? :P

Badkar eller duschkabin? Badkar!

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Ingen aning...
.
Favoritpizza?: Kebab... lr nån med fläskfilé...

Chips eller popcorn
? Popcorn

Vilken färg på läppstift använder du? Använder bara glans...

Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, va? näe!

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Näe...

Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuicen från ica kvantum, lileholmen! LOVE IT!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Johan på vår ettårsdag... Hamburgare ;)

Favoritchoklad? schweizernöööt...

När röstade du senast? Sist de va val...

När åt du en hemodlad tomat sist? Jag äter inte tomater...

Har du vunnit en prispokal någon gång?: Aldrig... Men jag har fått nån medalj...

Är du bra på matlagning? Jag är inte värdelös iaf...

Klarar du att tanka själv? Ja de klarar jag! :P

Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:n? Skulle aldrig falla mig in!

Pepsi eller Coca Cola? Riktig cola!

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jaa...

Vad var det senaste du handlade? Present till Edwin

Har du kräkts offentligt
: Spaghettikräka bakom en bil i Sandviken...

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Uj uj uj... :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njäe... Gör ja?

Har du ringt något betalnummer: Inte va ja vet...

Kan man vara vän med sitt ex: Vissa kan de...

Vem var det du besökte på sjukhus senast: Hämtade pappa på sjukan för en månad sen...

Hade du mycket hår som liten bebis:
Ingen aning, kanske?

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar
: Har inge...

Vad har du i din väska
: Saker jag behöver mer lr mindre...

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Kollar face? :P

Vad är du tacksam för idag: Att jag har så fina människor omkring mig! Men de är jag tacksam för varje dag!

Var hittade du den här listan: Jag stal den :P


Nu ska jag på kalas! Tjopp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0