Min tandis...

...ringde igår och jag ska tydligen dit IDAG...


Har aldrig varit med om attt dom ringt tidigare...
Man brukar juh få ett fint vykort!
Tänk att dom spar in på allt :P

Yes. kl 10 ligger jag där på rygg med munnen öppen och får höra att jag borde använda tandtråd oftare ^^



Helgen har varit TOPPEN!
J kom i fredagskväll... På dan shoppade jag massa på IKEA! :P
Vi kikade film och myste... Lr ja, jag somnade juh i soffan så så himla mkt mys blidde de inte...

Lördagen så tog vi båten ut på sjön...
J fiskade och jag låg på golvet och solade mig!
Varmt och skönt vare!
På kvällen käkade vi kräftor allihopa...
Vi blev ett gäng, kul kul!
och: GOTT!!
Fifan asså! :D

Söndagen... åkte till Viken och kikade in caféet...
De tar sig sa mordbränna´n!


Näe, nu ska jag packa ihop lite här!
Blir Viken en sväng efter tandis!



Fjonkan - tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0