Dreams...

...Okej...


Inatt så drömde jag att vi bodde i en stuga a la 80tal. Örngotten va likadana som Mamma haft...
Jag och J hade sex i skogen och folk såg -jag skämdes ihjäl.
Jag kände mig stressad över att vi aldrig städade ur stugan, att jag gjorde ALLT.
Sen kom massa folk och skitade ner golvet.
Klockan blev 5 och vi hade fortfarande inte städat ur och åkt därifrån...

Sen va vi i nån saga... Jag ljög om nåt till nån som red på en häst..

Vi skulle åka och handla... LS jobbarkompis var med men tänkte inte först då hon såg att jag och Mamma gnabbat m varann... Jag rev ur rabattkuponger... På typ dove tvål...
Åkte i nån gammal nedsutten skitbil...


Alltså. Vartifrån kommer allt?
Mkt Mamma-drömamr nu...


Igår så skjutsade ja hem Signe och sen bar de iväg till Sandviken för att måla och fixa...
Var inte på jättebra humör.
Blir inte bättre när NÅN säger "SLUTA SURAAAA!!!!"
Grrr.

Aja.
Målade de som skulle målas.
Lite kvar.

Idag ska jag åka och byta de där jävla bränslefiltret.


Räknar ner. Igen. Räknar alltid ner till nåt.

Näe, nu blire frukost!


Fjonkan - Ashungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0