Sov i Gävle...

...natten till igår...



Operation stug-rust började tidigt!

Strax efter på 9 var vi på rusta och köpte lite kraffs och ett par blåbyxor till MIG!
Skitnöjd!
<3

...En gnutta färg fick jag på dom... Slår vad om att LS va den som satte dit de...^^
Vi målade lillrummet innanför köket...
Beiga väggar...

På söndag efter jobbet ska jag dit igen och vi ska gå lös i hall och kök :P
"Jag ska måla hela världen åt dig LS...."

LS gick lös med kofoten på, ja va heter det? Typ trappsidan? För de är inget räcke man håller sig i.. Aja, de iaf...
Ögonen lyste och hon tog i så hon höll på att skita ner sig :P
...De luktade fis iaf^^

Så jäkla skoj att hålla på!



Själv fick jag en trevlig överraskning med!
Hihihi... De blir kanon!



Var till M och B på em/kvällen...
Åt och fikade... Myste och pratade...
Himla trevlans vare!
<3


Sommardäcken är nu mera på... Synd bara att dom va så jävla slitna att ja va tvungen att betsälla 3 nya...
De 4e är mitt reservhjul...
Så lägger jag i ett av de gamla istället...
Jao jao... Kul... Vafan ska de va så jäkla dyrt för med däck?
Hatar bilar... Hatar att man måste köpa saker till dom...
Bläh.



Inatt har jag drömt igen...

Först drömde jag att jag simmade i vatten och att folk skrek...
När jag kikade bakåt kom de en svart-vit orm efter mig... Jag simmade lite till men hann inte undan...
Blev biten i fotleden...
Blev jättedålig, blev förlamad i båda fötterna/fotlederna och i händerna/handlederna...
Ingen vård skulle jag få först heller för att de va en surkärring som svarade på rådgivningen...

...det är inte bra att bli biten av ormar...


Sen drömde jag om att jag letade skor till min utekväll i Sthlm...
Kom på i sista sekund att jag skulle ha skor... Folk va full på festen men vi drog iaf ner till affärerna...
Dom höll typ xtra öppet bara för att vi kom...
Gick runt och kollade bland hyllorna men inget passade...
Jag ville ha lite klack men ingen kilklack...
Visade mina skor för den som jobbade där...
"Jag vill inte ha nå högre än dom här och dom här är väl 4cm?"
"4 och en HALV" svarade den som jobba där...
Besserwisser.

Jag har hoppat från en snödriva med ett gäng studenter... Jag va oxå student...
När vi hoppade skulle vi tex säga:
"Jag är bra på..." osv...
Så skulle vi hoppa flera ggr...

Vi skulle börja en mening med "Jag är bara"
Då svarade jag: "Jag är inte bara bara!"

Herregud.

Sen gick jag på nån gata med folk... Tror jag såg en snygg kille...


Helt sjukt.
Jag har fått känna på hur det är att inte hinna ifrån ormen - stressen.
Jag har känt på hur de är att vara förlamad...

Hur jag håller på...



Pratade med BS nyss... Facechatten är inge bra...
På måndag ska barnen leka med sin moster och på skärtorsdagen ska dom sova över...
Mamman och pappan jobbade tydligen. Schemaknas...
...Hahaha... J blev ööööverlycklig att barnen skulle sova över :P
Han skulle ta med öronproppar sa han... ;D

Näe, nu ska jag äta frukost!
Svälter ihjäääl... typ.




Fjonkan - Har ingen träningsvärk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0