Ojsan...

...hoppsan va längesen jag uppdaterade...

Ska sluta gnälla på folk i huvet för att DOM inte uppar! :P


Har tillbringat min tid hos J sen i torsdags!
Toppen toppen!

Vi har haft de mysigt... Kramats mkt, ätit gott, diskuterat, träffat släktingar mm.

Tog en skön promenix runt sjön där J bor...
Hittade en himla festlig skylt;

För fiske vid Trekanten krävs fiskekort!

Jag har en treårings humor :P
Sjön heter Trekanten.. lr ja, området där... 

Bland de första jag såg när jag anlänt till huvudstaden va en kändis!
Mina ögon blir stora som globen och hjärnan hoppar och ropar kändisens namn... :P
Ah, nu har jag juh bara sett 2 kändisar men ändååå... :P

Den här gången vare han som varit programledare för hjärnkontoret...
Nääääe... Vafan har jag fått de ifrån då?!
Tydligen så har han varit programledare för Voxpop...
Henrik Olsson...
Shit the same.



Oooooooo :P

Sov hos sirran inatt...
Fikade frulle me jojje på fm då LS jobba...

Påvägen hem så svägde jag av i Valbo för att kolla ifall det fanns nå att fynda...
Handlade lite på IKEA.
2 kuddar, servetter och en blomma! :D
De blev inte rött nagellack... En annan dag kanske...



Svängde in i Sandviken och handla på willys och tankade...

Köpte bakpotatis...
Letade upp recept på röror på nätet... En lät god och innehöll typ ägg och massa annat grejs... Jaa, för jag tänkte blanda med tonfisk...

Öppnade äggkartongen och på 6 ägg var de målat små röda söta hjärtan...
På ett var det målat en kuk och under stod det "john"
Hummm...
Törs man äta nåt överhuvudtaget som varit i min kyl nu?
Vad är laxerbehandlat och vad är ollat på?! :S



Har kommit på att ja inte är speciellt kreativ när de gäller matlagning...
Att lägga upp på tallrik, visst... men att typ ha i nåt man aaaaldrig skulle kunna tänka sig... testa nåt nytt...
Njaaa.. de överlåter jag till J...

Lite stolt är jag dock över min tonfiskröra...
Som blev utan ägg då dom luktade knas... Alltså mer fis än vanligt...

creme fraiche
rödlök
majjo
dill
tonfisk
äpple

crazy va?! ;D

Solsken idag!
De blir man lycklig av!
Funderar på att olja möblerna så jag och J kan sitta på balkongen och fika frukost till helgen som kommer!
Hihihi...
(Näe jag har inte tagit tummen ur tidigare....)


Åååååh! Jag vill ha mer Våååååår!


Sirran och Jojje köpte gården i torsdags!
Himla skoj och tusen grattis till att deras dröm gick i uppfyllelse!

Ev att vi besöker smultronstället i helgen!
Just nu ser det ut som om de varit krig där men de är bara för att LS gått lös med kofoten :P
Är övertygad om att de kommer bli himla fint när de är klart!
Har lovat att jag ska hjälpa till att måla när det är dax!
Hihii!!


Näe, nu ska jag kolla om bakpotatisen är fäääääärdiiiiiig!! :D


Fjonkan <3 Johan


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Det värsta var ju att jag fick upp precis samma person i mitt huvud, när du sa att du sett han från hjärnkontoret :D

2011-04-05 @ 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0