Jag stör mig på...

...vuxna människor som inte håller för när dom hostar/nyser...

De är jävligt irriterande...
De där är en uppfostrings grej.
Småbarn får normalt lära sig de där väldigt tidigt...

Jag gav onda-ögat till en kärring som hostade rakt ut i en affär för ett tag sen...
Ja va så irriterad att ja inte ens brydde mig i att hon blängde tillbaka...
Vafan lixom.
HÅLL FÖR MUNNEN!
Vad är de som är så svårt att förstå?!
Speciellt när man har två lediga händer...
Näe...
Mer hyss åt folket!

...Ja håller fan för munnen när jag är SJÄLV i rummet/bilen...
REFLEX kallas de...
Trögrövar.

Ja men de är äckligt!
OCH: Ja vill inte bli sjuk!

...ska sluta älta nu...^^


Har jobbat... Drygt att va så trött...
Ja har fan ingen ork till nånting...
Just nu vill ja bara lägga mig i sängen och sova...
Kl är inte ens 16 lixom...
Ååååååh...
VAD ska få mig pigg om inte ens solen verkar göra de?!


Imån ska jag iaf göra nåt skoj...
OPstugrust...
Tänkte att ja ev skulle ha tvättat bilen idag men ja tyckte inte att de va nån idé om jag ska åka efter slaffsvägen imån...
Orkaaaa?! :P

Tvätt har jag att vika oxå...
Och ett golv att suga av...
Jisses...

Näe. Fifan.

Nu ska ja läsa inredningstidningar...



Fjonkan - morsning korsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0