Föreläsningen...

...med Ola Polmè var bra.

Tycker det är roligt dock att han säger saker som jag tänkt innan...
Alltså bra saker...

Hur länge har vi inte efterlyst en planeringsdag tex?
Vi har avdelningsmöte idag och då ska jag ta upp det...

Vi är många som vill men får käppar i hjulet hela tiden känns de som...
Ah ja vet inte...
Spännande...


Va uppe med tuppen idag... Ja, första gången jag vaknade vet ja inte va klockan va...
Somnade om och vaknade 8...

Vill hinna med en del idag så därför...
Har fått beställning på negerbollar så jag sak baka det...
Sen hittade jag ett recept på jobbet igår som jag tänkte baka... Testa iaf!
Dom får nog följa med till stugan på torsdag ;)


Nu så ska jag masa mig iväg till affären och handla lite bak-grejer...
Yes i will...

Frukost?! Jag svälter ihjääääl!



Fjonkan - Hungrigast i byn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0