Utvilad...

...tydligen...

Jaa, för nå mer sömn än till kl 7 blidde de inte...
Åh då hade jag vaknat och somnat om nån gång innan med...
De här kommer alltså bli en lååååång dag...
Va ska jag roa mig med då?
Åh... Typiskt...


Har iaf bokat biljetterna... Jag är så smart ibland, TYST!!;P
Ute i sista minuten... Aja, tur man kan boka närsom...

Just ja, ska skriva mitt schema och lämna in...
Känner mig lite som BS måste känna... Nu gäller det att pussla så att man får det att gå ihop med lediga helger osv...
Annars så kommer vi inte ses nå alls under vinterhalvåret.... :/
"Ah men vi ses till sommar´n!"


De regnar ute idag... Hösten är verklgen här... På marken hittar man gula löv... Massor av gula löv...
Kollar man i skogen vid pappa så finner man även ett par skor...
En utan snören och en med... Varför lägger man sina skor där?
Är det nån som saknar dom så är de bara att hämta dom!
Tyckte de va rätt komiskt... Jag flyttade aldrig på dom utan jag knäppte bara kort sen fick de va bra^^
Dom lär för övrigt va rätt sura vid de här laget...
Haha...

Jag borde köpa mig en jacka...
Ska kolla på fredag när J jobbar tänkte jag.... Får strosa lite själv...

Gah! Jag lär juh packa väskan typ idag med!
Imån hinns det juh inte och ikväll så hinns de inte heller...
Okej, jag har att göra!
Hur i hela friden ska jag få plats?!
Förhoppningsvis så är de inte så mkt folk på bussen en torsdag så att jag kan ha grejerna på sätet...
Fint dä! :D


Igårkväll kom S hit!
HAHAHAHA... Jag skrev först ihop allt av misstag! SHIT blev de... Hahaha...
Aja... :P
Iaf, ja... Hon kom hit... Jag gjorde en äppelpaj och vi kikade på idoool och pratade massa gojja...
Riktigt trevligt lär jag säga så de ska vi göra om! :D

Och till mina älskade systrar:
Jag LOVAR och jag SKA göra en paj åt Er med!
Bestäm en dag så kan vi ha paj-frossar-dag!
MUMMS!

Nästa torsdag lutar det åt en tjejmiddag hos mig!
trevlans trevlans!
Jag har bestämt maten och väntar på att få ett svar om efterrätten...
M skulle bestämma den...
Jag har en idé men den vill man juh prova först innan man bjuder nån på...
Tänkte mig typ, gräddad smuldeg... färska bär och toppa med glass... inte överdrivet svårt...
Men jag har juh aldrig gjort de såå... Aja...
Jag tänker inte gör nåt allt för avancerat! :P

Näe, om man skulle ta och äta lite frukost?
Känns så i maggen...


Fjonkan - tom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0